Garantie en Klachten

Service staat bij MyStore voorop! We doen er dan ook alles aan om je tevreden te stellen met het door jou gekochte product en onze bijbehorende service. Mocht er onverhoopt toch een garantiekwestie of klacht zijn, dan vind je hier meer informatie over de te ondernemen stappen.

Al onze producten worden zorgvuldig gecontroleerd voordat deze worden verzonden. Mocht je onverhoopt een defect opmerken aan het door jou aangeschafte product, dan kan je dit kenbaar maken via het contactformulier of je kan een bericht sturen naar klantenservice@mystore.nl onder vermelding van je ordernummer.

Wij nemen dan zo spoedig mogelijk, vaak binnen 1 werkdag, contact met je op om deze garantiekwestie netjes en correct af te handelen.

Klanttevredenheid staat bij ons voorop; wij doen dan ook onze uiterste best om te zorgen dat jij tevreden bent over onze producten en onze service. 

Heb je toch een klacht, dan vernemen we dat graag. Wij nemen elke klacht zeer serieus! Je kan jouw klacht kenbaar maken via het contactformulier of je kan een bericht sturen per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

MyStore.nl
Bruggestraat 18
3841 CP Harderwijk
klantenservice@mystore.nl
0341-820238

Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Doorgaans beantwoorden we jouw vraag binnen een werkdag, mocht het meer tijd kosten, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van de Stichting Webshop Keurmerk waar MyStore.nl bij is aangesloten.