• Verzendkosten €2,95 - Gratis vanaf €35,-
  • 30 dagen bedenktijd
  • Webshop keurmerk
  • Fysieke winkel in Harderwijk
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Klantenservice

Op deze pagina vindt u alle informatie over het bestelproces en hoe u eenvoudig een betaling kunt verrichten.

Daarnaast vindt u informatie over onze verzendwijze. Speelt er een garantiekwestie, heeft u een klacht of wilt u een product retourneren, dan vindt u hier de juiste informatie.

Heeft u vragen en/of suggesties over onze klantenservice, dan horen wij dat graag. U kunt dan heel gemakkelijk contact met ons opnemen via het contactformulier of via [email protected]. Bellen kan uiteraard ook, u kunt ons op werkdagen tussen 09.00 - 17.30 uur bereiken op:

 

0341-820238

 

Contactgegevens:
Mystore.nl
Bruggestraat 18
3841 CP Harderwijk
KVK: 57044449

 

Bekijk ook onze veelgestelde vragen

1 Account
1.1 Ben ik verplicht om een account aanmaken voor mijn bestelling?

U bent niet verplicht om een account aan te maken tijdens het plaatsen van een bestelling. Het is ook mogelijk om als gast een bestelling te plaatsen bij alle webwinkels van MyStore.

 

Bestelt u voor de eerste keer, dan kunt u een account aanmaken. Indien u al een account heeft aangemaakt kunt u rechts bovenin klikken op Aanmelden / Inloggen.

1.2 Hoe kan ik een account aanmaken?

Tijdens het plaatsen van de bestelling kunt u een nieuw account registreren. U vult de gebruikelijke gegevens in, inclusief een wachtwoord voor uw account. Het gebruikte e-mailadres wordt uw gebruikersnaam.

 

Graag een account maken zonder bestelling? U klikt rechtsboven in de webshop op Aanmelden/Inloggen. Vervolgens vult u de gevraagde gegevens in onder account aanmaken en accepteert u de algemene voorwaarden.

1.3 Kan ik mijn gegevens wijzigen in mijn account?

Na het inloggen bij uw account op onze webshop is het mogelijk om uw gegevens te wijzigen. U kunt uw dit doen in uw account-dashboard. Klik op ‘bewerken’ naast de informatie om de gewenste gegevens te bewerken.

1.4 Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Het is mogelijk om uw wachtwoord te resetten. Klik hier om uw wachtwoord te resetten.

1.5 Wat zijn de voordelen van een account?

De voordelen van het aanmaken van een account zijn:

- U hoeft maar 1 keer uw gegevens in te vullen

- U kunt gebruik maken van een verlanglijst

- U kunt gemakkelijk al uw geplaatste bestellingen bekijken

2 Bestellen
2.1 Hoe moet ik mijn bestelling plaatsen?

Nadat u het winkelmandje gevuld heeft kunt u de bestelling afronden. U klikt op afrekenen en kiest of u met account of als gast wilt afrekenen. Heeft u een nieuw account of rekent u af als gast? Dan vragen wij u de gevraagde gegevens in te vullen. U kiest de verzendmethode, betaalmethode en gaat akkoord met de algemene voorwaarden. U rekent vervolgens af en de bestelling is dan geplaatst.

2.2 Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

De verzendkosten van een MyStore webwinkel bedragen €2,95 per bestelling binnen Nederland. Komt het totaalbedrag van uw bestelling boven de €35,- dan is verzending gratis. Dit wordt automatisch verwerkt tijdens uw bestelling en hier hoeft u dus niks voor te doen.

Verzending naar België:
De verzendkosten van een MyStore webwinkel naar België bedragen altijd € 3,95 per bestelling. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen per bestelling en ongeacht het totaalbedrag.

2.3 Kan ik mijn adres na het plaatsen van de bestelling nog wijzigen?

Uw adresgegevens kunnen alleen gewijzigd worden indien de zending niet is ingepakt of verzonden. Wij raden u aan om in dit geval telefonisch (0341-820238) of per mail ([email protected]) contact op te nemen met onze klantenservice.

Als uw adresgegevens al zijn doorgegeven aan de desbetreffende bezorgdienst kunnen wij dit helaas niet meer wijzigen. In dit geval raden wij u aan om de Track & Trace code in de gaten te houden.

3 Betalen
3.1 Welke betaalmogelijkheden heb ik voor de bestelling?

De betaalmogelijkheden bij alle webwinkels van MyStore zijn:

- iDEAL

- Creditcard d.m.v. MasterCard, American Express of Visa

- AfterPay - Achteraf Betalen (digitale acceptgiro)

- Vooruitbetalen

- PayPal             

- Mister Cash (België)

- Giropay (Duitsland)

- VVV Cadeaukaart

3.2 Is het mogelijk mijn bestelling achteraf te betalen?

Door voor de betaalmogelijkheid AfterPay te kiezen is het mogelijk om achteraf te betalen.

3.3 Kan ik mijn bestelling in termijnen betalen?

Het is niet mogelijk om uw bestelling in termijnen te betalen.

3.4 Mijn betaling is mislukt. Wat moet ik doen?

Mocht uw volledige betaling mislukt zijn, dan wordt de bestelling na 24 uur automatisch geannuleerd. Is slechts een deel van uw betaling mislukt of wilt u de bestelling wel door laten gaan? Dan raden wij u aan contact op te nemen met [email protected].

3.5 Hoe werkt de betaling met mijn VVV-giftcard?

Tijdens het plaatsen van de bestelling kunt u bij betaalmethode kiezen voor de VVV Giftcard. Vanwege gewijzigde wetgeving kunt u met deze cadeaukaart maximaal €50,- per transactie besteden. U vult bij de laatste stap uw kaartnummer en PIN in om de betaling af te ronden. Je leest hier meer over bij onze betaalmethodes.

3.6 Is het mogelijk mijn factuur opnieuw te ontvangen?

Het is mogelijk om de factuur van uw bestelling opnieuw te ontvangen. U kunt hiervoor contact opnemen met [email protected].

4 Bezorging & levertijd
4.1 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als een besteld product op voorraad is en de bestelling voor 23:45 uur is geplaatst, dan versturen wij deze op werkdagen dezelfde dag nog. Bestelt u het product in het weekend? Dan versturen we de bestelling de eerst volgende werkdag.

Het komt enkele keren voor dat het product niet op voorraad is. De levertijd van het product staat dan op de productpagina vermeld.

4.2 Hoe kan ik de status van mijn bestelling bekijken?

Heeft u een account aangemaakt tijdens de bestelling? Dan kunt u onder ‘Mijn bestellingen’ eenvoudig de status van uw bestelling inzien. Mocht dit niet zo zijn dan kunt u na verzending via de track & trace uw pakket volgen. Andere vragen? Neem dan contact op met [email protected].

4.3 Kan ik zelf de bezorgdatum kiezen?

Het is niet mogelijk zelf een bezorgdatum te kiezen. Het is altijd mogelijk contact op te nemen met [email protected] om de opties te bespreken.

4.4 Kan ik tijdens mijn bestelling de bezorgtijd kiezen?

Het is niet mogelijk zelf een bezorgtijd te kiezen. Het is altijd mogelijk contact op te nemen met [email protected] om de opties te bespreken. Is de bestelling al onderweg? Wij raden u aan de track en trace code in de gaten te houden. In enkele gevallen kunt u hier alsnog het bezorgmoment aanpassen.

4.5 De status van mijn track en trace code staat op bezorgd, maar ik heb mijn pakket niet ontvangen.

Controleer allereerst of de bezorger een briefje heeft achtergelaten in uw brievenbus. Is dit niet het geval? Dan willen wij u vragen om bij uw buren te vragen of zij het pakket hebben ontvangen. Is dit ook niet het geval? Neem dan contact op met [email protected] met vermelding van uw bestelnummer.

4.6 Ik ben niet thuis op het moment van bezorgen. Wat nu?

Het is altijd mogelijk contact op te nemen met [email protected] om de opties te bespreken. Is de bestelling al onderweg? Wij raden u aan de track en trace code in de gaten te houden. In enkele gevallen kunt u hier alsnog het bezorgmoment aanpassen.

4.7 Is het mogelijk mijn pakket bij een afhaalpunt te laten bezorgen?

Na het invullen van uw factuuradres kunt u ervoor kiezen uw pakket op een afhaalpunt te laten bezorgen. U kiest deze optie onder de verzendmethode en kiest de gewenste bezorglocatie.

5 Garantie
5.1 Hoe kan ik aanspraak maken op de garantie van mijn bestelling?

Is uw product defect binnen de genoemde garantietermijn? Bent u van mening dat dit is gebeurd na normaal gebruik? Dan raden wij u aan de garantieaanvraag te melden via [email protected]. Om de garantieaanvraag sneller te laten verlopen willen wij u vragen uw ordernummer, persoonlijke gegevens en eventuele foto’s van de beschadiging direct mee te sturen.

5.2 Hoelang heb ik garantie op mijn bestelling?

Onze garantietermijn verschilt per merk en product. In de meeste gevallen kunt u dit vinden onder de productspecificaties van het betreffende product. Heeft u een specifieke vraag of kunt u dit niet vinden? Dan raden wij u aan contact op te nemen met [email protected].

5.3 Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, wat nu?

U kunt het bestelde product tot 30 dagen na ontvangst retourneren. U krijgt het volledige aankoopbedrag, na onze beoordeling, retour. De voorwaarde is dat het product ongebruikt en onbeschadigd is. U vindt alle retourinformatie op de pagina retourneren.

5.4 Hoe wordt er omgegaan met mijn garantieaanvraag?

Wanneer u de garantieaanvraag heeft ingediend, zullen wij dit eerst zelf beoordelen. Mocht het nodig zijn, dan nemen wij voor de aanvraag contact op met onze leverancier van het product. We nemen elke garantieaanvraag uiterst serieus. Elke aanvraag verschilt en de verdere afhandeling zullen wij persoonlijk met u bespreken.

5.5 Mijn bestelling is beschadigd, incompleet, defect of onjuist. Wat kan ik doen?

In alle gevallen raden wij u aan contact met ons op te nemen via [email protected]. Wij willen u vragen direct uw ordernummer, persoonlijke gegevens en eventuele foto’s van de beschadiging mee te sturen.

6 Retourneren
6.1 Hoe lang is het zichttermijn?

Bij alle webwinkels van Mystore heeft u een zichttermijn van 30 dagen. Dit houdt in dat u de aankoop tot 30 dagen na ontvangst kunt retourneren. Neem voor de retourinstructies contact op met [email protected].

6.2 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Het is mogelijk om uw bestelling op twee manieren te retourneren:

 

Terugsturen:
U kunt uw bestelling, inclusief ingevuld retourformulier, zelf terugsturen naar:

 

MyStore.nl
t.a.v. Retourafdeling
Bruggestraat 18
3841 CP Harderwijk

 

In onze winkel in Harderwijk:
U heeft ook de mogelijkheid om het door u bestelde product terug te brengen naar onze winkel in Harderwijk. Graag willen wij u vragen om ook in dit geval het retourformulier in te vullen en mee te nemen.

6.3 Waar kan ik mijn pakket afgeven voor retournering?

U kunt uw pakket afgeven bij één van de pakketpunten bij u in de buurt. Pak het product goed in en verstuur het via een van de pakketdiensten terug. De retourkosten zijn bij ons voor eigen rekening.

6.4 Hoe weet ik of de retourzending bij jullie is bezorgd?

De retourzending kunt u in de gaten houden via de Track & Trace code. Bij afgifte van het pakket ontvangt u een verzendbewijs. Hierop vindt u de Track & Trace code van de zending.

6.5 Hoe wordt mijn retourzending afgehandeld?

Nadat wij de retourzending hebben ontvangen wordt het product gecontroleerd door één van onze medewerkers. Indien de retour voldoet aan onze retourvoorwaarden wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee u heeft betaald. Als het een defect product betreft willen wij u vragen contact op te nemen met [email protected].

6.6 Waar kan ik het retourformulier vinden?

Klik hier om het retourformulier te downloaden.

6.7 Is het mogelijk om na het plaatsen van mijn bestelling te wijzigen?

Het is alleen mogelijk om uw bestelling te wijzigen indien de zending nog niet is ingepakt of verzonden. Wij raden u aan om telefonisch (0341-820238) of per mail ([email protected]) contact op te nemen met onze klantenservice om te bespreken wat de mogelijkheden zijn.

6.8 Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?

Indien de zending nog niet is verzonden is het mogelijk om uw bestelling te annuleren. Wij raden u aan om telefonisch (0341-820238) of per mail ([email protected]) contact op te nemen met onze klantenservice om te bespreken wat de mogelijkheden zijn.

6.9 Worden de kosten voor het retourneren vergoed?

De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening.

6.10 Is het mogelijk om het bestelde product om te ruilen?

Ruilen is helaas niet mogelijk. Wilt u graag een ander product uit ons assortiment? Dan kunt u het bestelde product eerst retourneren en zelf een nieuw product bestellen.